Talking about holidays p. 105
Zadanie 1: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgkDJlRT88KHI_u4Y
Zadanie 4: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgkGlfqP2j2lIsKYV
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Talking about holidays p. 105
Zadanie 1: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgkDJlRT88KHI_u4Y
Zadanie 4: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgkGlfqP2j2lIsKYV
Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 63 (sixty-three) 27th May, 2020
Subject: Daily routine. Czynności rutynowe, podawanie czasu – ćwiczenia.
On our today's lesson we are going to do some revision exercises from unit 5. Na dzisiejszej lekcji rozwiążemy kilka ćwiczeń utrwalających materiał z rozdziału 5!
Open your workbooks on page 53. Look at exercise 1. Look, read and circlethe correct words. Otwórzcie ćwiczenia na stronie 53. Spójrzcie na zadanie 1. Popatrzcie, przeczytajcie i zakreślcie właściwe wyrazy.
Thank you.
Now look at exercise 2. Follow the lines and write. Spójrzcie na zadanie 2. Przejdźcie po ścieżkach i napiszcie.
Great!
Look at page 54 (Plus page). Exercise 1. Look at the actions and write about Caitlin's day. Spójrzcie na stronę 54 (Plus page). Zadanie 1. Popatrzcie na zdjęcia i opiszcie dzień z życia Caitlin.
Thank you.
Exercise 2. Complete the questions and answers for Caitlin. Zadanie 2. Uzupełnijcie pytania i odpowiedzi Caitlin.
Thank you.
That's it for today! No homework today! Happy Children's Day! To wszystko na dzisiaj! Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka nie macie dzisiaj pracy domowej! Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz zeszytu ćwiczeń przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! Happy Children's Day! See you next week!
Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 62 (sixty-two) 26th May, 2020
Subject: Round up. Powtórzenie wiadomości z rozdziału 5.
On our today's lesson we are going to revise the material from unit 5! Na dzisiejszej lekcji utrwalimy materiał z rozdziału 5!
Open your coursebooks on page 66. Look at exercise 1. Look at the clocks and complete the times in your notebook!Otwórzcie podręczniki na stronie 66. Spójrzcie na zadanie 1. Spójrzcie na zegary, następnie uzupełnijcie zdania właściwymi godzinami. Zapiszcie zdania w zeszycie.
Thank you.
Now look at exercise 2. Write in your notebook. Spójrzcie na zadanie 2. Spójrzcie na zdania z lukami. Uzupełnijcie zdania właściwymi wyrazami. W zeszycie zapiszcie brakujące wyrazy.
Great!
Exercise 3. Answer in your notebook. Przeczytajcie pytania. Odpowiedzi zapiszcie w zeszycie.
Thank you.
Exercise 4. Listen and point to the correct pictures. Przeczytajcie pytania. Posłuchajcie nagrania i wskażcie właściwą odpowiedź. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgj2ntwiJo0SoPmF_
Thank you.
That's it for today! And your homework is in your coursebooks. Do exercise 5. Make a poster about a famous person's daily routine. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się dzisiaj w podręczniku! Wykonajcie zadanie 5 – wykonajcie plakat (format A4) o wybranej przez Was znanej osobie: o tym co robią każdego dnia. Dwa plakaty z zadania 5 mogą posłużyć Wam za wzory. Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you tomorrow!
Linki do nagrań:
Zadanie 1/100: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjwOkfI_k3srFmvH
Zadanie 1/101: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgjqr1H6xo3behWK0
Zadanie 4-5/101: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjtIM3qHeBYNEVo_
Linki do nagrań (Skills Trainer 7)
Zadanie 3: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjmrbkuCjDrrumAB
Zadanie 9: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgjh8TRUvxshSZvrQ