Archiwum czerwiec 2020


cze 23 2020 Klasa 3a - 24 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                Lesson 69 (sixty-eight)                                          24th June, 2020

 

Subject: Has it got a beak? – opisywanie dzikich zwierząt.

 

On our today's lesson we are going to describe animals, too. Na dzisiejszej lekcji również będziemy opisywać zwierzęta.

 

Open your coursebooks on page 74. Look at exercise 1. Listen and point, then repeat. Next, write the words in your notebook. Otwórzcie podręczniki na stronie 74. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i wskażcie odpowiednie zdjęcia, następnie powtórzcie zwroty. Następnie zapiszcie zwroty w zeszycie. Nagrania znajdziecie tutaj: (3.25) https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglELnIPSqkuIsLiU (3.26) https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglJ7N7pYlOYnlDkK

Thank you.

 

Now look at exercise 1 on page 75. Listen and repeat. Then listen and answer. Spójrzcie na zadanie 1, na stronie 75. Posłuchajcie i powtórzcie. Nagranie jest tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglN4HQsdNtatvQNY Następnie posłuchajcie i odgadnijcie, które zwierzę zostało opisane. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglRGHIf-MnFArprb

Great!

 

That's it for today! Your homework is in your workbook – page 61, exercises 1-3. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 61 – zadania 1-3.

Bye, bye! See you next year! Have a nice holiday!

tp74   
cze 22 2020 Klasa 3a - 23 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                              Lesson 68 (sixty-eight)                                      23rd June, 2020

 

Subject: It’s got four legs – opisywanie zwierząt.

 

On our today's lesson we are going to describe animals. Na dzisiejszej lekcji będziemy opisywać zwierzęta.

 

Open your coursebooks on page 73. Look at exercise 1. Listen and repeat. Otwórzcie podręczniki na stronie 73. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i powtórzcie. Nagranie znajdziecie tutaj:

https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglCzTjDwNBr47Mlh

 

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Write It's or It's got in your notebook. Then write the animal. Spójrzcie na zadanie 2. Uzupełnijcie zdania: wpiszcie It's lub It's got, następnie napiszcie o jakim zwierzęciu jest mowa.

Great!

 

That's it for today! Your homework is in your workbook – page 60, exercises 1-3. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 60 – zadania 1-3.

Bye, bye! See you tomorrow!

tp74   
cze 13 2020 Klasa VI - 13 March 2020

Kolejne zadania 17 marca.

cze 09 2020 Klasa 3a - 10 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                              Lesson 67 (sixty-seven)                              10th June, 2020

 

Subject: Tournament day – historyjka obrazkowa.

 

On our today's lesson we are going to read and listen to a story. Na dzisiejszej lekcji posłuchamy i przeczytamy historyjkę.

 

Open your coursebooks on page 72. Look at exercise 1. Listen and read. Otwórzcie podręczniki na stronie 72. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i przeczytajcie. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgk_bDd70mlSp-elu

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Look at the Treetops Kingdom. Where's the story? Spójrzcie na zadanie 2. Przyjrzyjcie się obrazkom: gdzie rozgrywa się fabuła? Opowiedzcie rodzicom, które postacie występują w tym odcinku i gdzie rozgrywa się historia.

Great!

 

That's it for today! Your homework is in workbook – page 59, exercise 1. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 59 – zadanie 1. Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz zeszytu ćwiczeń przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.

Bye, bye! See you in two weeks – online!

tp74   
cze 08 2020 Klasa 3a - 9 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                             Lesson 66 (sixty-six)                                       9th June, 2020

 

Subject: Wild animals – rozpoznawanie i zapisywanie nazw zwierząt.

 

On our today's lesson we are going to revise colours and learn new vocabulary connected with wild animals. Na dzisiejszej lekcji powtórzymy nazwy kolorów i poznamy słownictwo związane z dzikimi zwierzętami.

 

Open your coursebooks on page 71. Look at exercise 1. Listen and point. Then repeat.Otwórzcie podręczniki na stronie 71. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i wskażcie. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgktGKWSTGXuQ8Pst Następnie powtórzcie. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgkx3mByUNExBe2wX

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Write the words in your notebook. Spójrzcie na zadanie 2. Zapiszcie wyrazy w zeszycie.

Great!

 

Exercise 3. Listen and repeat. Ask and answer. Zadanie 3. Posłuchajcie i powtórzcie. Zadawajcie pytania i odpowiadajcie. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_Fhmgk12biMaDa97iRQe

 

That's it for today! Your homework is in workbook – page 58, exercise 1. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 58 – zadanie 1. Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz zeszytu ćwiczeń przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.

Bye, bye! See you tomorrow!

tp74