Zadanie 1: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjYxCnIzxIZgqJ1A
Zadanie 2: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjeBXIoRTn7XkO-0
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Zadanie 1: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjYxCnIzxIZgqJ1A
Zadanie 2: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjeBXIoRTn7XkO-0
Hello! Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 61 (sixty-one) 20th May, 2020
Subject: We’re having a party – piosenka.
On our today's lesson we are going to sing a song! Na dzisiejszej lekcji zaśpiewamy piosenkę!
Open your coursebooks on page 65. Look at exercise 1. Let's sing! Otwórzcie podręczniki na stronie 65. Spójrzcie na zadanie 1. Zaśpiewajcie piosenkę! Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjM23VgL4t0AuB8e .
Thank you.
Now look at exercise 2. Say the tongue twister! Spójrzcie na zadanie 2. Wyrecytujcie tekst łamańca językowego! Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgjRny5spzlXFiF8n
Great!
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 55. Do exercise 1. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 55. Wykonajcie zadanie 1 – napiszcie pytania i odpowiedzi (tak jak w przykładzie). Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you next week!
Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 60 (sixty) 19th May, 2020
Subject: My blog: My daily routine – wpis na blogu: mój typowy dzień.
On our today's lesson we are going to prepare a blog entry. Na dzisiejszej lekcji przygotujemy wpis na blog o naszych czynnościach rutynowych.
Open your coursebooks on page 64. Look at exercise 1. Read the blog entry.Otwórzcie podręczniki na stronie 64. Spójrzcie na zadanie 1. Przeczytajcie wpis na blogu.
Thank you.
Now look at exercise 2. Write a blog entry in your notebook. Spójrzcie na zadanie 2. Przygotujcie w zeszycie wpis na blogu. Uzupełnijcie tekst z lukami informacjami o swoim koledze / koleżance, o tym, co robi każdego dnia. Wzorujcie się na tekście z zadania 1.
Great!
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 52. Do exercise 1 and 2. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 52. Wykonajcie zadania 1 (przeczytajcie dziennik Rachel) i 2 (uzupełnijcie własny wpis do dziennika). Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you tomorrow!
Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 59 (fifty-nine) 13th May, 2020
Subject: What time do you get up? – czynności rutynowe.
On our today's lesson we are going to practise telling the time and asking questions about daily routines. Na dzisiejszej lekcji ćwiczymy się podawanie godziny i pytanie oczynności rutynowe.
Open your coursebooks on page 63 (blue). Look at exercise 1. Listen and repeat. Then listen again and write in your notebook.Otwórzcie podręczniki na stronie 63 (niebieskie). Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i powtórzcie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgW923s3ByBhJ-Ck7 Następnie, posłuchajcie jeszcze raz i zapiszcie w zeszytach godziny pojawiające się w rozmowach. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgXDzkdEtm6RIns9c
Thank you.
And now look at exercise 2. Copy the chart in your notebook. Ask and answer and write. Spójrzcie na zadanie 2. Przerysujcie tabelkę do zeszytu. Wpiszcie do tabelki godziny, o której wykonujecie podane czynności. Następnie przeprowadźcie ankietę w domu – zapytajcie dwie osoby o jakiej porze wykonują czynności z tabelki. Ćwiczymy pytanie 'What time do you...?'
Great!
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 79 – Picture dictionary. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 79. Unit 5 – popatrzcie na obrazki i zapiszcie jakie widzicie czynności. Możecie skorzystać ze słowniczka (druga strona okładki zeszytu ćwiczeń). Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you next week!
Good morning!Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 58 (fifty-eight) 12th May, 2020
Subject: What’s the time? – podawanie godziny.
On our today's lesson we are going to tell the time. If you want to ask about the time, we ask 'What's the time?'. Na dzisiejszej lekcji nauczymy się podawać godzinę. Jeśli chcemy zapytać o godzinę, to pytamy 'What's the time?'. Do tej pory poznaliśmy jak podawać pełne godziny. Dzisiaj dowiecie się jak powiedzieć 11:20. Zanim przejdziemy do podręcznika, poznajmy: quarter (kwadrans) i half (w pół), obejrzyjcie krótki filmik: https://www.youtube.com/watch?v=iIBNW_u4VVc
Open your coursebooks on page 62 (blue). Look at exercise 1. Listen and read. Repeat.Otwórzcie podręczniki na stronie 62 (niebieskie). Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i przeczytajcie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgWo0EjOlONBzBcAJ Następnie, posłuchajcie jeszcze raz i powtórzcie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgWuYWzz9nRBwVaTl
Thank you.
And now look at exercise 2. Listen and point to the correct pictures. Spójrzcie na zadanie 2. Posłuchajcie i wskażcie właściwe obrazki. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgWy57tJttmwi9mzr
Great!
Now look at exercise 3. Draw five clocks in your notebook. Listen and draw. Teraz spójrzcie na zadanie 3. W zeszycie narysujcie pięć zegarów. Narysujcie wskazówki i zapiszcie godziny słownie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgW3OAorLUDnhi1SO
Thanks.
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 51. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 51. Zadanie 1 – przeczytajcie godziny i narysujcie wskazówki, zadanie 2 – ułóżcie pytania z podanych wyrazów, a następnie odpowiedzcie na nie. Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you tomorrow!