Archiwum kwiecień 2020, strona 7


kwi 16 2020 Klasa 8b - 16 April

Hello!Let's write the subject. Zapiszmy temat lekcji:

 

                                                  Lesson                                           16th April, 2020

 

Subject: Get fit for... Functions. Talking about food. Rozmawianie i pisanie o jedzeniu.

 

On our today's lesson we are going to practise matching. Na dzisiejszej lekcji ćwiczymy dobieranie.

 

Otwórzcie podręcznik na stronie 63. Na początek zadanie 1. Wybierzcie prawidłowe opcje i zapiszcie je w zeszycie.

Thank you.

 

Zadanie 2. W zeszycie uzupełnijcie tekst, wpisując w każdą lukę jedno słowo z ramki.

 

Zadanie 3. Do jakich produktów odnoszą się pytania 1-5, które zadaje gościom właściciel restauracji? Posłuchaj nagrania i sprawdź swoje odpowiedzi. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTQnQliOw2U15rms

Thank you.

 

Zadanie 4. Dobierzcie zakończenia A-F zdań do początków 1-5. W zeszycie ułóżcie zdania w kolejności, w której słyszą je goście restauracji.

Thank you.

 

Zadanie 5. Usłyszycie cztery wypowiedzi. Do każdej z nich dobierzcie właściwą reakcję A-E. Zapiszcie odpowiedzi w zeszycie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTUD266jNphX4C4i

Thank you.

 

To wszystko na dzisiaj. Nie przesyłajcie zdjęć. Na mój email (tomasz.praczuk@wp.pl) wysyłajcie jedynie pytania dotyczące zadań / pracy domowej. Po lekcji rozwiążcie bardzo krótki test sprawdzający Waszą wiedzę, który znajdziecie tutaj: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdmjP--zByUtcAmki4XAMFvXZJRzLNbTRAi9zOJTdzjMUwkUQ/viewform?usp=sf_link . Na rozwiązanie testu macie czas do końca dnia.

See you next week!

 

tp74   
kwi 15 2020 Klasa 6ac - 15 April

Hello!How are you today? Let's write the subject. Zapiszmy temat lekcji:

 

                                                      Lesson                                                  15th April, 2020

 

Subject: Wielkie centra handlowe. Reklama centrum handlowego – pisanie i słuchanie.

 

On our today's lesson we are going to prepare an advertisement for a shopping mall. Na dzisiejszej lekcji przygotujemy reklamę dla centrum handlowego.

 

Open your books on page 83. Look at EXERCISE 2 and 3. Listen and look at the picture. What is Bartek buying from the shop? Choose the correct answers. Write the answers in your notebooks. Otwórzcie podręczniki na stronie 83. Spójrzcie na zadanie 2 i 3. Posłuchajcie i spójrzcie na zdjęcie. Co Bartek kupuje w sklepie? W zadaniu 3 wybierzcie poprawne odpowiedzi. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTOhd2u6rSoEsGsl

Thank you.

 

Look at EXERCISE 4. Read the advertisement. Write short answers to the questions in your notebook. Zadanie 4. Przeczytajcie ogłoszenie. Na podstawie ogłoszenia odpowiedzcie w zeszycie na pytania.

Thank you.

 

And now EXERCISE 5. Read the information. Then choose the verbs from the box to complete the imperatives. Write the zentences in your notebooks. A teraz zadanie 5. Na początek przeczytajcie informacje w tabelce o zdaniach rozkazujących, następnie wybierzcie czasowniki i uzupełnijcie zdania w trybie rozkazującym. Zapiszcie zdania w zeszycie.

Thank you.

 

And the last exercise for today. Look at exercise 6. Plan an advertisement for a shopping mall. Write the notes for each heading in your notebook. I ostatnie zadanie na dziś. Spójrzcie na zadanie 6. Zaplanujcie reklamę centrum handlowego. Uzupełnijcie tabelkę w zeszycie, następnie napiszcie reklamę centrum wzorując się na tekście z zadania 4.

 

That's it for today. Now you have to do a short test. To wszystko na dzisiaj. Na mój email (tomasz.praczuk@wp.pl) możecie wysyłać pytania dotyczące zadań / pracy domowej. Po lekcji rozwiążcie bardzo krótki test sprawdzający Waszą wiedzę, który znajdziecie tutaj: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrvvbSs6L_KtL8h3l5ArczLbABa6Z97CXk-O1vEXyfItMCgw/viewform?usp=sf_link

Bye, see you soon!

 

tp74   
kwi 15 2020 Klasa 5a - 15 April

Good morning! Dzień dobry!

How are you today? Let's write the date and the subject. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                Lesson                                                         15th April, 2020

 

Subject: Life in Britain – London. Czytanie ze zrozumieniem.

 

On our today's lesson we are going to read the text about life in Britain. Na dzisiejszej lekcji przeczytamy tekst o życiu w Wielkiej Brytanii.

 

So open your books on page 84. At the beginning let's have a look at EXERCISE 1. Match places 1-4 with photos a-d. Then answer the question in your notebook. Otwórzcie podręczniki na stronie 84. Na początek spójrzmy na zadanie 1. Dopasujcie miejca do zdjęć. Odpowiedzi zapiszcie w zeszycie.

Thank you.

 

Now have a look at EXERCISE 2. Listen and read. What did Agata, Sophie and Marcus enjoy? Write the right name in your notebooks. Teraz spójrzmy na zadanie 2. Posłuchajcie i przeczytajcie. Co podobało się Agacie, Sophie i Marcusowi? Zapiszcie właściwe imiona w zeszycie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTLivVfM9pMHMKeA

Thank you.

 

Now let's move on to EXERCISE 3. Complete the sentences with the words from the text. Write the answers in your notebooks. Przejdźmy do zadania 3. Uzupełnijcie zdania wyrazami z tekstu. Zapiszcie odpowiedzi w zeszycie.

Thank you.

 

That's it for today. After the lesson you have to do a short test. To wszystko na dzisiaj. Po lekcji rozwiążcie bardzo krótki test sprawdzający Waszą pracę na lekcji, który znajdziecie tutaj: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpU10afcP6FhI73mVYXsFdYnSzktQmovpaKqLdy6tyUt5qUA/viewform?usp=sf_link

See you tomorrow!

 

 

 

tp74   
kwi 15 2020 Klasa 3a - 15 April

Good morning! Dzień dobry!

How are you today? Ok? Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                            Lesson 51 (fifty-one)                                               15th April, 2020

 

Subject: Unit 4 – revision exercises.

 

On our today's lesson we are going to revise the material from unit 4 again. Open your workbooks on page 42 (the purple ones). Have a look at exercise 1. Circle and write. Na dzisiejszej lekcji ponownie powtórzymy materiał z rozdziału 4. Otwórzcie zeszyty ćwiczeń na stronie 42 (fioletowe). Spójrzcie na zadanie 1. Zakreślcie wyrazy i napiszcie je.

Great! Thank you.

 

And now look at exercise 2. Read and match. A teraz spójrzcie na zadanie 2. Przeczytajcie i połączcie.

Thank you.

 

Now page 43 – Plus page. In exercise 1, follow the lines and write. A teraz strona 43 – Plus page. W zadaniu 1, przejdźcie po ścieżkach i napiszcie.

Great! Thank you.

 

Now exercise 2. Match the questions and Tinder's answers. Teraz zadanie 2. Dopasujcie odpowiedzi Tindera do pytań.

Great!

 

Now page 44 – Extra practice. In exercise 1, write the questions and answers. Teraz strona 44 – Extra practice. W zadaniu 1, ułóżcie pytania i odpowiedzi z podanych wyrazów.

Great!

 

And the last exercise for today. Exercise 2 – read and match. I ostatnie zadanie na dzisiaj. Zadanie 2 – przeczytajcie i połączcie.

Thank you!

 

Kiedy już zrobicie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcia stron z dzisiejszej lekcji z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.

Bye, bye! See you next week!

 

 

 

tp74   
kwi 08 2020 Klasa 3a - 8 April

Good morning! Dzień dobry!

How are you today? Ok? Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                    Lesson 50 (fifty)                                               8th April, 2020

 

Subject: Round up – vocabulary revision.

 

On our today's lesson we are going to revise the material from unit 4. Open your books on page 52 (the blue ones). Have a look at exercise 1. Look at the pictures and write the words in your notebooks. Na dzisiejszej lekcji powtórzymy materiał z rozdziału 4. Otwórzcie podręczniki na stronie 52 (niebieskie). Spójrzcie na zadanie 1. Spójrzcie na obrazki, następnie zapiszcie nazwy produktów, które widzicie na obrazkach.

Great! Thank you.

 

And now look at exercise 2. Read and match. Write the answers in your notebook. A teraz spójrzcie na zadanie 2. Przeczytajcie i dopasujcie. Zapiszcie pytania i odpowiedzi w zeszycie.

Thank you.

 

In exercise 3 your task is to answer the questions in your notebook. W zadaniu 3 przeczytajcie pytania i odpowiedzcie na nie w zeszycie (1 Co jesz na obiad; 2 Która jest godzina; 3 Co jesz na śniadanie).

Great! Thank you.

 

Now exercise 4. Listen and point to the correct pictures. Write the answers in your notebooks. A teraz zadanie 4. Posłuchajcie i wskażcie na odpowiednie obrazki. Odpowiedzi zapiszcie w zeszycie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTAZm9FxFJCUtvbq

Great!

 

And now the last exercise – exercise 5. Yesterday you prepared pizza. Today let's make a plate meal and answer the questions. I już ostatnie zadanie na dziś – ćwiczenie 5. Wczoraj przygotowaliście pizzę, a dzisiaj przygotujmy cały posiłek i odpowiedzmy na pytania! Narysuj w zeszycie talerz z jedzeniem (tak jak w podręczniku), następnie odpowiedz na dwa pytania: What time do you have dinner? What do you have for dinner?

Great!

 

Kiedy już zrobicie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl. Pod tym linkiem znajdziecie świąteczną kolorowankę: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgTGCZ14das6jBvmk . Możecie ją pobrać, pokolorować i wkleić do zeszytu.

Bye, bye! Happy Easter!

 

tp74