Najnowsze wpisy, strona 2


lis 12 2020 Klasa 3b - 13 November

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                  Lesson 19 (nineteen)                                              13th Nov, 2020

 

Subject: I like swimming, but I don't like cooking.

 

 

On our today's lesson we are going to practice the construction of expressing likes and dislikes. Na dzisiejszej lekcji przećwiczymy konstrukcję do wyrażania upodobań.

 

Open your coursebooks on page 22. Look at exercise 1. Look at the game. We are not going to play but you're going to write four questions and answers.Otwórzcie podręczniki na stronie 22. Spójrzcie na zadanie 1. Spójrzcie na grę. Nie będziemy grać ale utworzycie cztery pytania do gry i na nie odpowiecie. Przykład: Do you like painting? Yes, I do. LUB No, I don't.

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Look at the table and write sentences in your notebook. Teraz spójrzcie na zadanie 2. Spójrzcie na tabelę i zapiszcie w zeszycie zdania o Bertie, Tomie i Rachel.

Good.

 

Now look at your workbooks – page 19. In exercise 1 and 2 write your favourite hobbies and draw. Spójrzcie do zeszytu ćwiczeń – strona 19. W zadaniu 1 i 2 napiszcie nazwy swoich ulubionych hobby i narysujcie je, następnie napiszcie co lubicie, a czego nie lubicie (zadania 2). Ci, którzy chcą poprawiać test, test do pobrania jest tutaj: https://drive.google.com/file/d/1yMT-gbLpkD2R4tSb8xGwquPgx35oW2BC/view?usp=drive_web Rozwiążcie test i prześlijcie zdjęcie testu na adres: praczuktomasz@gmail.com.

Great!

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj!

Bye, bye! See you next week!

tp74   
lis 09 2020 Klasa 3a - 10 November 2020

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                             Lesson 17 (seventeen)                                         10th Nov, 2020

 

Subject: Bertie's riding lesson. Czytanie i słuchanie historyjki.

 

On our today's lesson we are going to listen and read to Bertie's riding lesson story! Na dzisiejszej lekcji posłuchacie i przeczytacie historię  lekcji jazdy konnej Bertiego.

 

Open your coursebooks on page 20. Look at exercise 1. Let's listen and read!Otwórzcie podręczniki na stronie 20. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i przeczytajcie! Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/1yhFxtfYsOxkn-StV7goZmvRNa7XMme_E/view?usp=sharing

Thank you.

 

Now look at your workbooks – page 17. Number in order. Read and match. Spójrzcie do zeszytu ćwiczeń – strona 17. Ponumerujcie obrazki. Przeczytajcie i połączcie.

Great!

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj!

Bye, bye! See you next week!

 

tp74   
cze 23 2020 Klasa 3a - 24 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                Lesson 69 (sixty-eight)                                          24th June, 2020

 

Subject: Has it got a beak? – opisywanie dzikich zwierząt.

 

On our today's lesson we are going to describe animals, too. Na dzisiejszej lekcji również będziemy opisywać zwierzęta.

 

Open your coursebooks on page 74. Look at exercise 1. Listen and point, then repeat. Next, write the words in your notebook. Otwórzcie podręczniki na stronie 74. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i wskażcie odpowiednie zdjęcia, następnie powtórzcie zwroty. Następnie zapiszcie zwroty w zeszycie. Nagrania znajdziecie tutaj: (3.25) https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglELnIPSqkuIsLiU (3.26) https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglJ7N7pYlOYnlDkK

Thank you.

 

Now look at exercise 1 on page 75. Listen and repeat. Then listen and answer. Spójrzcie na zadanie 1, na stronie 75. Posłuchajcie i powtórzcie. Nagranie jest tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglN4HQsdNtatvQNY Następnie posłuchajcie i odgadnijcie, które zwierzę zostało opisane. Nagranie znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglRGHIf-MnFArprb

Great!

 

That's it for today! Your homework is in your workbook – page 61, exercises 1-3. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 61 – zadania 1-3.

Bye, bye! See you next year! Have a nice holiday!

tp74   
cze 22 2020 Klasa 3a - 23 June

Good morning! Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                              Lesson 68 (sixty-eight)                                      23rd June, 2020

 

Subject: It’s got four legs – opisywanie zwierząt.

 

On our today's lesson we are going to describe animals. Na dzisiejszej lekcji będziemy opisywać zwierzęta.

 

Open your coursebooks on page 73. Look at exercise 1. Listen and repeat. Otwórzcie podręczniki na stronie 73. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i powtórzcie. Nagranie znajdziecie tutaj:

https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmglCzTjDwNBr47Mlh

 

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Write It's or It's got in your notebook. Then write the animal. Spójrzcie na zadanie 2. Uzupełnijcie zdania: wpiszcie It's lub It's got, następnie napiszcie o jakim zwierzęciu jest mowa.

Great!

 

That's it for today! Your homework is in your workbook – page 60, exercises 1-3. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa jest w ćwiczeniach, na stronie 60 – zadania 1-3.

Bye, bye! See you tomorrow!

tp74   
cze 13 2020 Klasa VI - 13 March 2020

Kolejne zadania 17 marca.