Najnowsze wpisy, strona 1


lis 26 2020 Klasa 3b - 27 November

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                 Lesson 23 (twenty-three)                                                       27th Nov, 2020

 

Subject: The sunshine song. Revision of the material.

 

 

On our today's lesson we are going to revise the material from unit 2. Na dzisiejszej lekcji utrwalimy materiał z rozdziału 2.

 

Open your coursebooks on page 25. Look at exercise 1. Listen and sing. Otwórzcie podręczniki na stronie 25. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i zaśpiewajcie. Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/1eyZfUslUnWrD8_U2mBrS3hEEnnTQM2v8/view?usp=sharing

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Say the tongue twister. Teraz spójrzcie na zadanie 2. Powtórzcie łamaniec językowy. Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/1M5pnE3IPrJuReGoNTlC7Vmp3pbO4jsV8/view?usp=sharing

Great.

 

Now open your workbooks on pages 22-23. Do exercises from these pages. Next take a photo of your exercises and send it on my email. Teraz otwórzcie ćwiczenia na stronach 22-23. Kiedy rozwiążecie już wszystkie ćwiczenia, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie Waszej pracy i przesłali je jeszcze dzisiaj na adres: praczuktomasz@gmail.com .

Bye, bye! See you next week!

tp74   
lis 23 2020 Klasa 3a - 24 November 2020

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                          Lesson 20 (twenty)                                     24th Nov, 2020

 

Subject: My blog – by Harry. A blog entry.

 

 

On our today's lesson we are going to write a blog entry. Na dzisiejszej lekcji przygotujecie wpis na blog.

 

Open your coursebooks on page 24. Look at exercise 1. Listen and read the blog.Otwórzcie podręczniki na stronie 24. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i przeczytajcie wpisy na blogu. Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/1p5p8ONUEZJJDbPbiY1Je45gL2eu2zlqn/view?usp=sharing

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Write a reply to one of the children in your notebook. Teraz spójrzcie na zadanie 2. Napiszcie odpowiedź na jeden z wpisów. W swoim wpisie podajcie: swoje imię, swój wiek, gdzie mieszkacie, co lubicie (like), co uwielbiacie (love), czego nie lubicie, zadajcie pytanie o ulubiony film i napiszcie jaki jest wasz ulubiony film. Wzorujcie się na wpisach ze strony 24.

Great.

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj! Kiedy przygotujecie już wpis na blog, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie Waszej pracy z zeszytu i przesłali je jeszcze dzisiaj na adres: praczuktomasz@gmail.com .

Bye, bye! See you tomorrow!

tp74   
lis 19 2020 Klasa 3b - 20 November

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                              Lesson 21 (twenty-one)                                    20th Nov, 2020

 

Subject: My blog – by Harry. A blog entry.

 

 

On our today's lesson we are going to write a blog entry. Na dzisiejszej lekcji przygotujecie wpis na blog.

 

Open your coursebooks on page 24. Look at exercise 1. Listen and read the blog. Otwórzcie podręczniki na stronie 242. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i przeczytajcie wpisy na blogu. Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/1p5p8ONUEZJJDbPbiY1Je45gL2eu2zlqn/view?usp=sharing

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Write a reply to one of the children in your notebook. Teraz spójrzcie na zadanie 2. Napiszcie odpowiedź na jeden z wpisów. W swoim wpisie podajcie: swoje imię, swój wiek, gdzie mieszkacie, co lubicie (like), co uwielbiacie (love), czego nie lubicie, zadajcie pytanie o ulubiony film i napiszcie jaki jest wasz ulubiony film. Wzorujcie się na wpisach ze strony 24.

Great.

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj! Kiedy przygotujecie już wpis na blog, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie Waszej pracy z zeszytu i przesłali je na adres: praczuktomasz@gmail.com .

Bye, bye! See you next week!

tp74   
lis 16 2020 Klasa 3a - 17 November 2020

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                                 Lesson 18 (eighteen)                                    17th Nov, 2020

 

Subject: Do you like painting? Pytanie o upodobania.

 

 

On our today's lesson we are going to ask about likes and dislikes. Na dzisiejszej lekcji będziecie zadawać pytania o upodobania.

 

Open your coursebooks on page 21. Look at exercise 1. Let's listen and repeat.Otwórzcie podręczniki na stronie 20. Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i powtórzcie! Nagranie znajdziecie tutaj: https://drive.google.com/file/d/15wuMWtKKweJ6fvvEse0TBJ1HMZO0Li9q/view?usp=sharing  

Thank you.

 

Look at exercise 2. Now write questions and answers in your notebooks. Spójrzcie na zadanie 2. Zapiszcie pytania i odpowiedzi w zeszycie: X – odpowiedź przecząca, ٧odpowiedź twierdząca.

 

Now look at your workbooks – page 18. Do exercises 1, 2 and 3. Spójrzcie do zeszytu ćwiczeń – strona 18. Rozwiążcie zadania 1, 2 i 3.

Great!

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj!

Bye, bye! See you tomorrow! Online!

tp74   
lis 12 2020 Klasa 3b - 13 November

Good morning!Dzień dobry!

Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:

 

                                  Lesson 19 (nineteen)                                              13th Nov, 2020

 

Subject: I like swimming, but I don't like cooking.

 

 

On our today's lesson we are going to practice the construction of expressing likes and dislikes. Na dzisiejszej lekcji przećwiczymy konstrukcję do wyrażania upodobań.

 

Open your coursebooks on page 22. Look at exercise 1. Look at the game. We are not going to play but you're going to write four questions and answers.Otwórzcie podręczniki na stronie 22. Spójrzcie na zadanie 1. Spójrzcie na grę. Nie będziemy grać ale utworzycie cztery pytania do gry i na nie odpowiecie. Przykład: Do you like painting? Yes, I do. LUB No, I don't.

Thank you.

 

Now look at exercise 2. Look at the table and write sentences in your notebook. Teraz spójrzcie na zadanie 2. Spójrzcie na tabelę i zapiszcie w zeszycie zdania o Bertie, Tomie i Rachel.

Good.

 

Now look at your workbooks – page 19. In exercise 1 and 2 write your favourite hobbies and draw. Spójrzcie do zeszytu ćwiczeń – strona 19. W zadaniu 1 i 2 napiszcie nazwy swoich ulubionych hobby i narysujcie je, następnie napiszcie co lubicie, a czego nie lubicie (zadania 2). Ci, którzy chcą poprawiać test, test do pobrania jest tutaj: https://drive.google.com/file/d/1yMT-gbLpkD2R4tSb8xGwquPgx35oW2BC/view?usp=drive_web Rozwiążcie test i prześlijcie zdjęcie testu na adres: praczuktomasz@gmail.com.

Great!

 

That's it for today! To wszystko na dzisiaj!

Bye, bye! See you next week!

tp74