Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 59 (fifty-nine) 13th May, 2020
Subject: What time do you get up? – czynności rutynowe.
On our today's lesson we are going to practise telling the time and asking questions about daily routines. Na dzisiejszej lekcji ćwiczymy się podawanie godziny i pytanie oczynności rutynowe.
Open your coursebooks on page 63 (blue). Look at exercise 1. Listen and repeat. Then listen again and write in your notebook.Otwórzcie podręczniki na stronie 63 (niebieskie). Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i powtórzcie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgW923s3ByBhJ-Ck7 Następnie, posłuchajcie jeszcze raz i zapiszcie w zeszytach godziny pojawiające się w rozmowach. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgXDzkdEtm6RIns9c
Thank you.
And now look at exercise 2. Copy the chart in your notebook. Ask and answer and write. Spójrzcie na zadanie 2. Przerysujcie tabelkę do zeszytu. Wpiszcie do tabelki godziny, o której wykonujecie podane czynności. Następnie przeprowadźcie ankietę w domu – zapytajcie dwie osoby o jakiej porze wykonują czynności z tabelki. Ćwiczymy pytanie 'What time do you...?'
Great!
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 79 – Picture dictionary. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 79. Unit 5 – popatrzcie na obrazki i zapiszcie jakie widzicie czynności. Możecie skorzystać ze słowniczka (druga strona okładki zeszytu ćwiczeń). Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you next week!