Good morning! Dzień dobry!
Let's write the subject and the date. Zapiszmy temat lekcji i datę:
Lesson 57 (fifty-seven) 6th May, 2020
Subject: Her /His daily routine – opisywanie rozkładu dnia.
On our today's lesson we are going to describe someone's day. Open your coursebooks on page 61 (the blue ones). Look at exercise 1. Listen and point the correct pictures. Then listen again and repeat.Na dzisiejszej lekcji będziemy ćwiczyć opisywanie czyjegoś dnia. Otwórzcie podręczniki na stronie 61 (niebieskie). Spójrzcie na zadanie 1. Posłuchajcie i wskażcie właściwe obrazki. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgWNr7kIdcZXi7kUr Następnie, posłuchajcie jeszcze raz i powtórzcie. Link do nagrania znajdziecie tutaj: https://1drv.ms/u/s!Aj5hfslH_FhmgWRF2iof0YUwADA3
Thank you.
And now look at exercise 2. Look at the pictures. Choose and write in your notebook. Spójrzcie na zadanie 2. Spójrzcie na obrazki. Zapiszcie brakujące wyrażenia, których brakuje w zdaniach, w tej samej kolejności co w nagraniu (zadanie 1).
Great!
That's it for today! And your homework is in your workbooks on page 50. To wszystko na dzisiaj! Wasza praca domowa znajduje się w ćwiczeniach na stronie 50. Zadanie 1 – popatrzcie i napiszcie. Opiszcie dzień dziewczynki – korzystajcie z zadania 2 z podręcznika (strona 61). Kiedy rozwiążecie już wszystkie zadania, poproście rodziców, aby zrobili zdjęcie strony z dzisiejszą lekcją z zeszytu oraz pracą domową z zeszytu ćwiczeń i przesłali je na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.
Bye, bye! See you next week!