Archiwum 08 stycznia 2019


sty 08 2019 Szkolny Konkurs Fotograficzny "Zima...

REGULAMIN Szkolnego Konkursu Fotograficznego „ZIMA W LESIE

 

 

I Cele i tematyka konkursu:

 

1. Organizatorem konkursu jest Koło Filmowe przy Szkole Podstawowej im. M. Reja w Rejowcu.

2. Celem konkursu jest:

- rozwijanie zainteresowań i popularyzacja fotografii wśród uczniów,

- prezentacja osiągnięć uczestników konkursu,

- zachęcenie uczniów do fotografowania jako kreatywnej formy spędzania wolnego czasu.

3. Tematyką zdjęć jest „Zima w lesie” w fotografii krajobrazowej, przyrodniczej i plenerowej.

 

II Zasady konkursu:

1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów Szkoły Podstawowej im. M. Reja w Rejowcu.

2. Czas trwania konkursu: 8 I – 20 II 2019r.

3. Przystąpienie do konkursu następuje przez zgłoszenie pracy fotograficznej.

4. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że:

a) posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonej pracy, zgłoszone prace zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby,

b) nie narusza praw autorskich osób trzecich,

c) nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych – uczestnik ma zgodę osób, których wizerunek utrwalono na fotografii, na ich publikację i wykorzystanie zgodnie z regulaminem konkursu

5. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić 1 pracę (maksymalnie 3 zdjęcia).

6. Zgłoszone do konkursu fotografie muszą być zapisane w formacie plików JPEG.

7. Format prac:

a) rozdzielczość co najmniej 1600x1200 pikseli.

b) niedopuszczalna jest jakakolwiek ingerencja w zdjęcie np. korekty kolorystyczne, retusz, fotomontaż itp

8. Przy każdym zdjęciu należy umieścić metryczkę:

a) imię i nazwisko autora oraz klasę,

b) miejsce wykonania zdjęcia oraz datę i godzinę wykonania zdjęcia.

9. Prace konkursowe należy przesyłać bezpośrednio do organizatora na adres: tomasz.praczuk@wp.pl.

10. Termin składania prac upływa: 24 lutego 2019 (niedziela).

11. Zgłoszone prace będą eksponowane na wystawie pokonkursowej oraz na stronie internetowej szkoły.

 

III Zasady rozstrzygnięcia konkursu:

1. Zgłoszone zdjęcia zostaną ocenione przez jury w składzie powołanym przez organizatora.

2. Ogłoszenie wyników nastąpi do 10 marca 2019r.

3. Najlepsze prace zostaną nagrodzone nagrodami rzeczowymi ufundowanymi przez organizatora.

 

IV Postanowienia końcowe:

1. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażaniem zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestnika.

2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich osób trzecich przez uczestników konkursu.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu bez podania przyczyny.

4. Niniejszy Regulamin dostępny jest u organizatora.