VII NOCNY MARATON FILMOWY W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA REJA W REJOWCU
REGULAMIN
1. Każdy uczestnik Nocnego Maratonu Filmowego wpisując się na listę akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się jednocześnie przestrzegać zawartych w nim warunków.
2. Nocny Maraton Filmowy odbywa się na terenie Szkoły Podstawowej im. M. Reja w Rejowcu.
3. Rejestracja uczestników odbędzie się w dniach od 22.10.2018r. do 24.10.2018r.
W celu rejestracji uczestnik zobowiązany jest do:
- pobrania formularza zgody rodziców na uczestniczenie w imprezie
- dostarczenia zgody podpisanej przez rodziców / prawnych opiekunów do organizatora najpóźniej 24.10.2018r.
4. Uczestnicy imprezy będą wpuszczani na teren szkoły 26.10.2018r. od godziny 19:30 do 19:45.
5. Koniec Nocnego Maratonu Filmowego przewidziany jest około godziny 6.00 dnia 27.10.2018r.
6. Na terenie szkoły w czasie imprezy mogą przebywać jedynie uczniowie i pracownicy biorący udział w imprezie.
7. Do dyspozycji uczniów będzie sala nr 4 oraz toaleta znajdująca się na I piętrze, organizatorzy zapewniają gorącą herbatę.
8. Każdy uczeń zobowiązany jest do przyniesienia śpiwora i kubka.
9. Obowiązuje zakaz poruszania się po szkole (oprócz wyznaczonych miejsc – I piętro) oraz opuszczania jej terenu.
10. Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz palenia, spożywania wyrobów alkoholowych i środków odurzających.
11. Na terenie Gimnazjum uczestnicy są zobowiązani do zachowania czystości i porządku.
12. Każdy uczestnik zobowiązany jest do kulturalnego zachowania i podporządkowania się decyzjom organizatorów.
13. Za wszelkie szkody odpowiedzialność (w tym finansową) ponoszą sprawcy.
14. Rodzice uczniów nie przestrzegających regulaminu zobowiązani są do odebrania dziecka z terenu szkoły po wcześniejszym telefonicznym poinformowaniu przez organizatorów o zaistniałej sytuacji (bez względu na porę nocy).