Translate the parts in brackets into English. Use a maximum of 4 words for each gap.
Ula’s sister looks really pleased with herself. She _______________________________________ [musiała zdać] her exam.
He _______________________________________ [nie znalazłby] the place if he hadn’t called them.
This _______________________________________ [musi być kurtka Tomka]. His name is written on the inside sleeve.
If I had seen the storm coming, I _______________________________________ [opuściłabym] this place.
He _______________________________________ [nie mógł pojechać] on holiday. I saw him this morning.
My bag has gone! Somebody _______________________________________ [musiał ją ukraść].
If she _______________________________________ [nie była chora], she wouldn’t have missed so many lessons.
If he _______________________________________ [nie ukradłby] the money, he wouldn’t have been sent to prison.
Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty... 21 kwietnia na 16:00 zapraszamy do GOK-u na premierę Naszego filmu “Kto ratuje jedno życie...” 27 kwietnia (chyba) odbędzie się NMF. Zadania z 25 marca przesłało 7 uczniów (aż 5 szóstek!). Tym razem na rozwiązania czekam do 15 kwietnia, jak zwykle pod a-dresikiem: tomasz.praczuk@wp.pl. Uwaga klasy trzecie! EGZAMIN ZA PASEM... Good luck!